28 Juli

Haha, får nu klagomål av min kära Anna att jag inte har bloggat på 24 timmar och hon har inget att läsa. Jag är ju hundvakt så jag har väl egentligen ingeting speciellt att säga. Jag har haft Carro här och vi har pratat och sett film, Sommaren med Göran! Vet inte hur många gånger jag kan se den, sjukt kul! Haha! Annars sitter jag vid datorn, rasta hundarna, sittter vid datorn, rasta hundarna, ger dom mat osv. Intressant va? Så jävla besviken på vädret också, jag som skulle ligga ute och pressa dom här dagarna jag är hundvakt och så regnar det typ istället och så ringer den andra Anna från båten i Finland och säger att dom har 30 grader och stekade sol. Tack för den?!


Loke som valp, nu väger han 55kg och är inte så liten längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0