Bilder från Emilies stuga

Jag har haft det ytterst trevligt med 3 av mina klassbrudar och en stockholmare. Så det var alltså jag, Emilie, Malin, Kajsa och Yousef. Vi har spelat kubb, jätte plockepinn, haft Harry potter maraton på 2 filmer, cyklade 1,2 mil för att bada, slagits, spelat wii, sett tv, suttit vid havet, Malin har halkat på några stenar, träffade två hundkompisar, jag låg i en fet mensvärk m.m! Det har varit mycket roligt förutom min plågsamma mensvärk, men annars så! BTW, hennes stuga kan man inte kalla stuga. Fy satan vad snyggt det var!


Kasja gjorde ett snyggt handavtryck på Malins rygg

Jag och Malin

Kajsa

Yousef och Emilie

Vi lärde stockholmarN lira lite kubb

Malin in action

Spelade lite plockepinn
 
Kajsa | Malin

Ssssssuddigt!

Sötmalin
 
Vi cyklade 6 km till stranden

Stranden

badade lite (bara mitt andra dopp, pinsamt!)


Gull Malin!

Fick hundbesök, otroligt fina hundar!

Emilies egna lilla stuga!

Kajsa, Malin, Emilie, Vovve och Yousef

Från stugan såg man enda ner till havet


Titanic

Malin halkade

men hon var glad ändå! ;)

Girls, girls, girls ♥


så jävla söt!







Love♥

K E J M ! ♥

Sötnosar!

Malin och Kajsa

Malin


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka härliga bilder OCH vilka härliga brudar :)

2010-07-15 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0