Elins stuga

Igår så tog jag och Elin bussen till hennes stuga. Vi tog bussen till vindeln där hennes morfar och Biggan hämtade oss, sen for vi vidare till stugan. Det är verkligen hur mysigt som helst, det är utedass som gäller och så har dom varken el eller vatten. Det kallar jag riktig stuga! Vattnet får dom från en kallkälla och där mina vänner är vattnet iskallt. Jag hittade ett gigantiskt getingbo som blev helgens upptäckt. Vi spelade lite badmington, la patians, kollade på ko tarmar, grillade, spelade yatzy, sjöng allsång, va med småttingarna, var nere vid sjön, fiskade (fick två abborar! ;)) osv. Pratade och tog det allmänt chill! Fick även miljarder myggbett, ingen överdrift!


Elin

Smsnörden!

StekarN

Stugan!

När Elin var i sina yngre dar så sprang hon ofta upp på denne sten när hon var riktigt sur på sin mamma.

På väg ner till sjön så blev Elin kissnödig!

Kastade lite macka

Dom äldre tog sig ett dopp i det blå


Hittade en stekig cowboy hatt

Elins gulliga tomtenisse till morfar



Elin och hennes poser

Järngänget på promenad till kotarmarna
Kotarmar

Min söta lilla Alien

En av dom tre grillplatserna


Natti-time

Borsta tänderna

Taggad fisketjej

Baywatch Elin


Elin råkade kliva på denna lilla sork och platt blev den, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0