Örträsk

Jag kan säga att det kändes en aning ensamt i stugan. Jag som är van att åka dit tillsammans med mina tre bröder när vi var yngre och nu var jag helt plötsligt ensam. Haha, blev en lite förändring där men vad har jag då sysslat med där borta? Morfar ville att jag skulle hjälpa han med en massa ogräs och skit men det sa jag att det kunde han fet glömma för jag kom inte dit för att jobba (speciellt inte slavgöra!). Då sa han att jag var precis som min far, men sådan far sådan dotter! ;) Visar iställer i bilder vad jag har gjort. :)



On the way


Örträsk

Stugan

Hjälpte morfar med att hacka rabarber till hans saft

Färdigt hackat!

Käkade lite rabarber

For på ica

Morfars båt som han har byggt själv

Vi tog en tur med båten

Kaptenen själv! ;)


Vi stannade och fikade lite


Vi tog en cykeltur
 

Jag och mamma for och fiskade lite

Jag fick den stora och mamma dom små


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0