Skellefteå/Skelleftehamn

Jag har haft det hur bra som helst borta i skelleftehamn. Det var super kul att få träffa Emma igen, måste få komma fler gånger! :) Det började dock inte så bra för min del! När jag kom på busstationen så letade jag efter bussen som skulle gå kvart över tolv men det stod att nästa skellefteåbuss inte skulle gå förrän tio över ett, så jag gick in till stan och strosade omkring. Men då var det tydligen haparandra bussen jag skulle hoppa på som gick kvart övet tolv. Hur ska jag kunna veta det, haha? Vi har iaf sett på film, både Shutter island (där man själv blev typ psykiskt sjuk!) och farsan. Vi har köpt sen en "liten" mjukglass som var gigantisk, sett på tv, varit och käkat hos hennes morfar, träffat lille Harry, varit på Trästocks och lyssnat på rock. Jag hatar rock och Emma älskar rock! ;) Det har varit kano, tack för dom här dagarna vännen! ♥ (Fotade faktiskt inte så mycket, glömde bort!)


På bussen

Messy somnade, haha!

Det här är en "liten" bägare (hur stor som helst), med både topping och strössel gick den här glassen endast på 18 kronor. Kan säga att jag kommer bli ganska snål med mjukglass i stan nu. Jag orkade knappt äta upp den och Emma som försökte lura mig på att ta en stor, skulle inte tro det! ;)

Tusse, super go katt! Precis som katten gustaf fast brun! ;)

Emma

Jag och Emma

Saga

Emma och jag

Lilla Harry och Emma

Trästocks, Bullet

Bullet

Crashdiet

Crashdiet

Crashdiet

Min morgonväckning, det kan jag kalla blöta pussar! ;)
 

Nyvaken!


Kommentarer
Postat av: klara

jäklar vilken glass, haha xD

2010-07-25 @ 22:45:02
URL: http://klaraspacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0