3 Juni

Så nu har jag tid att sätta mig ner och skriva några rader. Sminkningen idag gick faktiskt helt okej. Hoppas bara att hon blev nöjd, är kunden nöjd så är jag nöjd! :) Efter sminkningen så fick jag världens mensvärk och blev tvungen att fara hem och knarka tabletter och sen lägga huvudet på kudden. Jag hann sova i drygt två timmar innan Messy klampade in och bad mig hjälpa han att fixa sig till balen. Hjälpte han med att först täcka lite finnar, fixa håret, putsa skorna, flugan osv. Tror fan det var första gången han uppskattade de jag gjorde, tror det eller ej men han tackade innan han for iväg. :)
Sen var det bara för mig att kasta på lite smink och sen kom mami och plockade upp mig. Kan säga att det är ingen hitt att he på mascara i bilen men det går! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0