Gothia -07

Första året världens bästa lag gjorde entré i Göteborg. Vi kämpade i vått och torrt, vi kämpade tillsammans. Vi var inte bara bra utan vi var bäst men vi snubblade nära mållinjen. Några fick en liten kort "romans" med itialienare medans andra fick tidningsrubriker, "Målvaktstabbe förändrade matchen". En vecka tillsammans med världens bästa brudar kan inte sluta bättre än bäst. ♥ 



"Hejdå Umeå"

Frida

Jag, Sandra och Elin

Mimmi, Sandra och Julia

Jag började blåsa upp madrassen för hand i väntan på att få en pump

Taggade på match
Anna

Invigningen

Kajsa, jag, Alexandra och Anna


(Kolla Carros öra! (A))

Kajsa, jag och Alexandra


Elin och Lovisa


Majsa, Sofia och Elin


I väntan på spårvagnen

Elin och "romansen" Gabriello

Elin L, Julia, Frida och Sandra

"Långben" ;)



Laget
 Peter, Sofia, Kajsa, Lina E, Farah, Carro, Maja, Emilia, Lina, Victoria, Carina och Lennart
Elin L, Mimmi, Elin, Anna, Sandra, Julia, Jag, Alexandra, Frida, Majsa, Nicole, Lovisa och Carolina

Gabriello, Elin, Sandra och David


Julia och Elin

Gabriello, David och Alberto

Sofia, Elin, Julia, Frida, Sandra
Jag, Carro och Kajsa

Kvällsfika

Julia

Liseberg

Nicole, Lovia och Sofia

Jag

*busvissel*
Elin och Gabriello, Mimmi och Alberto

Julia, Elin och Lina

Kanonen

Elin, jag och Sofia

Lite små less på att vänta inne på Cubus
Julia, jag och Maja


MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL



Shopping
Elin, jag och Sandra

Sista kvällen

Anonym

På tåget hem, sexlinjen! ;) Behöver jag säga mer än Niklas?
Sofia, jag och Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0