Hårvård

Idag så fixade frisörerna våra hår. För mig blev det slingor i en brun nyans. Jag är super nöjd, så tack ännu en gång Amanda G! Blev kanon! Tror nog att alla blev nöjda med sina små makeovers. Tog nästan 100 bilder så alla kommer jag inte lägga in men ni får iaf en rejäl bildbomb!  


Emma och Moa



 
Malin och Emilie

"Före"

Amanda färgar Fannys utväxt


In action

In Action

Malin goes vithårig!

Lisa färgar Emilie hår

Annie färgar Frida

Johanna färgar Felicia

Jag

Kajsa fick ett nytt smeknamn, KK (Står för Kondom Kajsa)

Kajsa och Malin

Malin B blir fixad av Jessica

My slingar Victorias hår, julgran?;)

Nellie

Amanda och jag!

Emilie

My och Victoria

Emma

Emma, jag och Malin

Kisse och Misse


Kommentarer
Postat av: miiiiisse

saknar min kisse!

2010-06-02 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0