Mallorca -07

År 2007 åkte jag på min allra första utomlandsresa till Mallorca, Alcudia. Det var jag, min bror Jonathan, pappa och Anna som åkte samt Richard och Elisabeth som även gifte sig där nere. Resan var jäkligt bra, lite otur med några molniga dagar samt en regninga dag det vill säga dagen då Anna halkade. Jag, pappa och Jonathan for en kväll och körde gokart och jag och Jonte får en dag på vattenlandet. Vi fick även en hel del goa kommentarer: Come tobake och money tobake! ;)



Taggad tjej

"Full innan vi ens steg på planet"

Jonte, pappa och jag

Godmorgon Mallis!

Jag, pappa och Jonte

Poolen

Elisabeth, jag (kort hår) och Anna

Pappa och Anna på bröllopet

Vigseln


Jag, pappa, Anna och Jonte

Pappa och Jonte

Jonte, Elisabeth och Richards syster

Hela gänget (förutom pappa)

Jag

Klockförsäljare

Smörjer in mig

Jonte

Strand tennis

Jonte och pappa lirar lite biljard

*Plask*

Vi lyckades få till ett kort!

Brända!

Pappa, Jonte och jag


Pappa, Richard och Jonte

Pappa och Jonte

Jag och Jonte

Jag




Gruppbild sista kvällen


Vi gjorde lite snygga bilder1

I väntan på bussen till flyget

På flygplatsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0