Middag hos Kajsa

Kom hem för en liten stund. Ikväll har jag som sagt befunnit mig hemma hos Kajsa i Hössjö och firat henne (första gången jag var där och hon har bott där i 2,5år. INTE BRA!). Klant som jag är så glömde jag hennes paket hemma, lyckat! Vi blev iaf bjudna på en riktigt god middag med en fantastiskt god efterrätt! Vi spelade även kubb vilket är rätt kul faktiskt. Måste bara få skryta lite om mitt kast då jag fick ner 2st sånna där klumpar! ;) Inte dååålig! Dock har mitt humör varit som en bergochdalbana, är dödligt trött men I did my best! Tog typ inga bilder för hade så lite batteri, men jag bjuder på dem få jag tog.


Sandra och Emilie

Emma
 
Emilie och Malin (utkletat läppstift, haha!)

Efterrätten

"Födelsedagsbarnet" Kajsa


Kommentarer
Postat av: Robin

Det där såg riktigt gott ut! (efterätten)

2010-06-27 @ 21:57:53
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0