Midsommar

Igår hade vi en super rolig kväll! Vi käkade, vi sjöng, hade lekar osv. Orkar inte skriva så mycket bilderna får tala för sig själv! ;)



Vi gjorde oss i ordning

Kisse och Misse
 
Malin | Emilie

Malin, Emilie och Carro

Snygg Emilie

Det behövdes 6 tjejer för att få igång en grill, tummen upp för den! ;)

Utsikten

"Dagens hopp bild"

Vi fixar med maten

 
 
Jag | Sandra
 
Kajsa | Jag och Malin

Carro

Sandra

SKÅL!
 
Jag | Kajsa och Malin

Jag drack från ett jumbo glas! ;)
 
Efterrätt

SMILE

Kajsa | Sandra

Sandra och Malin

Malin, Jag och Carro

Jag och Malin

Jag
 
Joel och Foppa
 
Jag, Sandra, Rasmus och Joel

Jocke och Ralle

Sandra och Rasmus

Kajsa och Malin

Rasmus, Joel och Foppa

Jocke och Sandra

Jag, Malin och Sandra

Emilie, Sandra, Foppa och Jocke

Malin och Rasmus
 
Rasmus och jag

Jocke

Jag och Malin

Malin, Sandra, Kajsa och Carro

Vi körde lite allsång på Teg

Guff, Alex och Jocke

När vi var på väg hem så var den en regnbåge på himlen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0