Slingat!

Slingningen ikväll gick väl sådär, haha! Sanna envisades med att vi skulle köra folieslingor istället för att köra slinghätta så hon gjorde en folieslinga och sen for hon och då skulle jag ta över? Jag vet hur man gör eftersom jag har fått sånna flera gånger men det är en helt annan sak när man ska göra det själv! Men det gick väl ändå helt okej för att vara första gången. Jag är iaf nöjd, hoppas bara att du är det också min lilla tårta! Dock blev några typ "vita" fläckar men ingen är fläck fri, hihi! ;)
Något som jag kom fram till är att gud vad lätt det är att vara mörkhårig, det ända som kan hända är att det blir för mörkt men det gör inget och om man gör slingor på mörkt hår och det blir fel så kan man ju alltid färga tillbaka det! ;) Mörkt is the shit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0