Sportlov

Äntligen är det lov, fyfan så skönt. Haha, alltså min dag idag. Packade mina idrottskläder och svenskaboken i väskan och sen när jag ska ta fram boken på svenskan så fick jag inte upp väskan. Trodde det var ett skämt men jag fick verkligen inte upp den, ingen annan heller. Det pinsamaste var ju när jag gick till min idrottslärare och sa att jag inte kunde vara med för att jag fick upp väskan. Haha, han skrattade och sa att "det var en bra en" men jag var 110% seriös och han fick inte heller upp den. Han skrattade och sa "den här ska jag berätta för mina arbetskolegor". Haha, ganska bra ursäkt egentligen om man inte vill vara med! Pappa fick iaf upp den när jag kom hem men hjälp av tången, thank god for that! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0