Invigningen (BILDBOMB)

Idag så var det ju invigning av "mitten" på skolan. Det blev otroligt fräscht och fint och dagen i sig tycker jag har varit riktigt kul. Vi stod och sminkade och gav massage all day long. Det var alltifrån sång, modevisning till stand up comedy. Kan säga så här, Soran gjorde min dag. Fyfan vad rolig, magmusklerna fick kämpa på bra! ;) Har inte så mycker mer att tillägga så jag låter bilderna få tala för sig själv. :)





"Mitten"

 
Isa och Moa



Handmassage

Ryggmassage

Frisörerna stylade håret
 

Cassandra och Felicia

Jenny sjöng, super fint!

Ryggmassage


Tidningen kom på besök
 
Handmassage

Modevisning


Emilie

I väntan på Soran

Soran

Malin, Emilie, Soran och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0