14 November

Imorgon så har man sovmorgon till halv elva men jag ska ändå gå upp tidigt och göra bort lite saker. Bland annat några telefonsamtal. Jag lyckas alltid jaga upp mig till dem så nu sitter jag och är typ nervös men det kommer gå bra. Idag har jag bara tagit det lugnt, låg och såg på pretty women med pappa. Sen kom chrille och då åt vi 3 resesterande syskon och pappa god middag och såg på hockeymatchen. Sen följde jag med pappa och tvättade bilen och självklart körde jag. Har varit privat chaufför idag och kört en hel del, känns skönt att kommit igång med den nu. Bättre sent än aldrig! ;)


Take me back! ♥


Kommentarer
Postat av: Yum

jätte fin blogg ^^

2010-11-15 @ 09:42:43
URL: http://yum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0