Dags att klippa sig!

Kände mig nästan lite tvingad att gå till frisören när jag gick in på Kenzas blogg och läste att hon klagade på att hennes hår var slitet för att hon inte hade klippt sig sen Augusti. Vilket är typ 3 månader sedan. Då plingade det till lite i mitt lilla huvud. Det kanske är dags att jag tar mig i kragen och pallrar mig till frisören snart, men det är ju så satans dyrt att klippa sig nu för tiden. Sist jag var där var *host* den 10 mars... Kan ni fatta!? MARS! Det är November nu! Det är fan, 8 MÅNADER SEN! Haha, det är helt otroligt, nästan lite skrattretande. Nej, det ÄR fan skrattretande! 


Det börjar bli rätt långt nu, dags att klippa sig och fräscha till det lite!


Kommentarer
Postat av: Jessica

I knooow! Jag är lika seeeg på att beställa en ny tid efter de där 6-8 veckorna som man ska. haha

Hoppas du snart får en klipptid då! :)

2010-11-19 @ 10:59:42
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: fonkusungnoen =)

fint hår!

2010-11-19 @ 14:42:37
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0