Dekorativ make

Idag på sminket så hade vi dekorativ make. Vi skulle alltså göra något vackert mönster förhand med eyeliner. Det var inte det lättast man har gjort, man var faktiskt lite små skakis på handen (iaf jag!). Själva "konsten" blev inte så bra för min del men skuggan blev väl helt okej. Bjuder i vanlig ordning på en rejäl bildbomb!



Kajsa och Victoria

Malin B och Isabelle

Rawaa och Frida

Maja och Malin

Kajsa och Victoria

Maja och Malin

Sabina och Seinab


Emilie

Isabelle, jag och Malin B

Jag och Emma

Lite av resultaten

Min make på Emma

Victoria, MUA: Kajsa

Kajsa, MUA: Victoria

Frida, MUA: Rawaa

Fanny, MUA: Emilie

Söt Malin med hennes söta pose, MUA: Maja

Majsa, MUA: Malin

Malin B - MUA: Isabelle, Emma - MUA: Jag och Emilie - MUA: Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0