Lovley shoes!

Åh, jag är så glad! Idag fick jag dem här älsklingarna efter har dregglat efter dem jag vet inte hur länge. Varje gång jag har varit inne på skopunkten så har jag gått och dregglat lite till men idag blev dem äntligen mina. Jag fick dem av gulliga Sandra som lurade mig totalt. Hon skickade först ett sms och frågade efter vilken skostorlek jag hade och då svarade jag 39 och sedan varför hon frågade. Hon svarade sen att hennes mamma hade ett par skor som hon trodde jag skulle gilla och jag blev genast glad. Sen när hon kommer i matsalen med skorna så hade hon varit köpt dem till mig! Blev så jävla glad, du visste verkligen hur mycket jag ville ha dem. Tack så hemskt mycket hjärtat, så sjukt tacksam! Tack, tack, tack och återigen tack vännen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0