November 2009



Mamma kom hem från Austrailen efter att hälsat på Christopher som studerade där ett halv år och hon hade med sig lite presenter hem.

Började på ett nytt program, stylist med spa

Vi busade lite på skolan

Hälsade på Emma i Ersmark

Hade min första sminklektion

Messy visade upp sin outfit

Vi fick en ny kassa på jobbet

Var på bio med mamma och så Michael Jackson - This is it

Var ute på lång promenad med Nikita

Var på skolan

Hittade ett liknade recept till Subwaykakor


Var och åt på Eurasia med Mamma och Urban

Var på Tomas Edlunds hårsvisning

Min allra första svinrygg


Var på stan med Anna och hennes vän Isabell

Var så dum och tvättade inte händer efter använt brun utan sol

Såg på film med Carro

Messy hade äckligt långt hår

Jag och Anna hade en pysselkväll


Var på studiobesök på Norrlandsoperan

Vi fick lära oss ansiktsmassage

Min andra svinrygg

Chillade på skolan

Bakade lussebullar


Hade I.D smink på skolan

Hade tjejmiddag med brudarna

Hittade en snygg peruk på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0