Så jävla arg

Åh, just nu är jag så jävla arg så det finns inte ens på karta. Vet inte ens om arg är det rätta ordet, både arg och besviken. Fyfan vad irriterand man kan vara! Går fan inte att förhandla med några som redan har bestämt sig att säga nej innan dem ens fått veta något och redan har bestämt sig för en sak. Vad man än säger så är det nej, fyfan vad less jag är...

Skulle så gärna vilja sitta och tröst äta en massa nu men det får man inte, 1 och en 1/2 månad kvar sen är ett år avgjort. Tur att man gör någonting bra iaf, men det får man inte heller något för. Jag är så anti nu så jag dör. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: annabjuhr

tur att du&jag inte har setts idag, vi hade slagit ihjäl varann ;)

2010-11-15 @ 23:50:31
URL: http://annabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0