Sex and the city girls!

Det blev ett jädrans springade innan vi äntligen kunde sätta oss ner och njuta av fikat. Först gick till station men där var det världens kö och ändå inga sitt platser så vi traskade vidare till waynes där vi sen fick efter att det gick så otroligt segt. Då gick vi vidare till nya starz som heter paus men där stannade vi inte för där fanns det inget att fika och då forsatte vi till Sandys där det var fullt men till slut så stannade vi på Åhléns fiket. Det blev mycket skratt och lite planering över framtida händelser som jag verkligen hoppas blir av. Taggad till tusen! Trivs så jävla bra med er tjejer, ni är guldvärd!



Carro och jag

Sandra visar stolt hennes "ben" kyckligen för Elin

Bjuder på denna fuling som Elin tog. Tanken var att jag skulle gömma mig för kameran men istället blev det en Lady Gaga pose! ;)

Elin och Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0