Träningstillfälle

Idag på sminket så hade vi träning så vi fick chansen att göra det vi missat eller det vi känner att vi måste träna på. Det var några som körde på en klassisk make och några på dekorativ make men jag kände att det var år och dar sedan jag gjorde en sotning så jag gjorde en sotning med färg. :)






    










Gillar att Vickan posar åt mig och Emma till Emilie ;)

Resultaten


Min make på Kajsa

Isabelle
MUA: Emilie

Emilie
MUA: Isabelle

Malin B
MUA: Maja

Maja
MUA: Malin B

Nellie
MUA: Felicia

Felicia
MUA: Felicia

Victoria
MUA: Emma

Malin
MUA: Rawaa

Frida
MUA: Sabina

Seinab
MUA: Fanny

Nellie och Felicia

Victoria och Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0