Böter?!

Trodde fan jag skulle skita ner mig när jag cyklade hem från träningen ikväll. Innan jag och Anna lämnade USM så nämne hennes arbetskamrat Kalle (Karolina) som också träna med oss det där med cykellyset. Att man måste böta 1500 om man inte har. Inte tänkte vi så mycket mer på det förrutom att både jag och Anna har var sitt sånt där tramplyse som inte fungerar. Vi cyklade hem och jag och Anna stannade och snackade i drygt en timme och sen när jag cyklar hem sista biten själv, jo vilka tror ni jag inte möter om inte polisen. Jag tänkte bara satan, nu får jag böta eftersom bilen stod precis där jag skulle svänga och dem stod utanför. Kunde ha cyklat en omväg men jag cyklade ändå vägen där dem stod men som tur var så blev jag inte stoppad. Utan jag kunde cykla förbi utan minsta problem. Vilken lättnad, var helt jävla säker på att jag skulle vara tvungen att punga fram 1500 böter!
För övrigt så gick träningen, krigade på och lika slut som vanligt! Bra jobbat, tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0