Extrem modevisning

Idag så hade vi som sagt extrem modevisning på maken. Det var verkligen skit kul! Något helt nytt och annorlunda och man fick följa sina egna fantasier och idèer. Själv så var jag riktigt nervös i början, skakade lite med pensel, haha! Fråga mig inte varför för jag har inget svar på det själv. Jag var stressad som vanligt, men det brukar faktiskt gå bättre för mig när jag är stressad konstigt nog? Jag var iaf duktig och tog kort på alla resultat, så vad tycker ni? Visst blev det coolt!?




Jag och Felicia

Isabelle

Jag

Jag

Victoria och Malin

Malin B

Emma och Isabelle


Kajsa och Rawaa

Victoria

Jag

Malin B och Fanny

Isabelle

Emilie

Felicia och jag

Frida, Isabelle och Emma

Våran lärare Lisa bedömmer sminkningarna

Resultaterna

Min make på Felicia

Min make på Felicia

Frida

Seinab
   
Seinab / Isabelle

Isabelle

Sabina

Fanny

Jag

Malin

Victoria

Nellie

Emilie

Emma

Maja

Kajsa

Rawaa

Malin B

Maja och Felicia

Rawaa, Isabelle och Victoria


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så läckra bilder :)

2010-10-07 @ 21:03:32
Postat av: Becca

Häftigt! Vad går du för utbildning?

2010-10-08 @ 15:35:33
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0