HAHA, JAG DÖR!

haha, asså fan vad jag gjorde bort mig i telefonen nyss! Så jävla pinsamt! Det ringer någon från något företag och så här led konversationen...
- Hej det är Josefine
- Hej, jag heter blablabla och ringer från blabla (och sen hör jag inge mer)
-
Aaha? (svarar jag)
- Det är så att blablablablabla (hör absolut ingeting av de hon säger) bra för din (något?) och då skickar vi hem det till dig och så hör vi av oss igen om 14 dagar. Ditt personummer är 720610 (Vilket är Annas, min låtsats mammas) och dina fyra sista är?
- Aaaha, om du väntar.. (jag grips av panik och lägger på!)
HAHA, känner mig så jävla dum! 3 minuter efter ringer det igen och jag vågar inte svara! Vafan, jag svarade ju med mitt namn hur kan hon då tro att jag heter Anna? Så jävla likt är inte Josefine och Anna? Börjar ju fan inte ens på samma bokstav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0