Inspelnings uppgift

Äntligen klar med den där rackarns engelska uppgiften. Vi skulle spela in och berätta om någon skurk i en film och det gick sådär. Gjorde över 10 omspelningar och försökte få den längre och bättre och när jag sen kände mig rätt nöjd med min 1 minut och 16 sekunder så får jag sågningen av Emilie när hon säger att hennes var 2 minuter och 28 sekunder. Typ bara sådär dubbelt så lång? Men jag orkar verkligen inte göra om den, det är fan förnedrande att sitta och spela in sig själv på engelska och sen sitta och lyssna på det. Usch! Det där får fan duga. Min lärare lär ju skratta tills hon grina men det bjuder jag på. Nu ska jag se klart reprisen på kvällens paradise och sen krypa ner till sängs. :)

Bjuder på tre bilder från i lördags.




Nikita och Loke


Kommentarer
Postat av: hej

vad heter din digitalkamera?

2010-10-19 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0