Make på mamma

Igår skulle mamma iväg och äta med hennes gamla jobb på Kungsgården. Mamma bad mig då att jag skulle sminka henne och visst kunde jag det. Dock blev det lite stressig för jag ville sminka henne klart innan maten var klar hos pappa och mamma var som att sminka ett barn. Hon kunde inte sitta still, kolla upp när hon jag sa att hon skulle blunda och tvärtom, slamsa och så skulle hon även äta en clementin mitt i alltihopa. Aja, alla kan ju inte göra som man säger! ;) Resultatet blev dock lite ojämt men det fick duga!


Kommentarer
Postat av: mallanballan

haha, då vet jag vars du har fått dina movements ifrån under sminkningar ;) sådan mor sådan dotter!

2010-10-17 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0