Min riktiga lördag!

Jag var inte alls bort bjuden på middag igår. Utan det var så här att Emilie frågade vad jag skulle göra för hon var sugen på att ses men eftersom Malin var på väg hem till mig från Lycksele och Emilie fick inte veta det. Alltså var jag tvungen att hitta på något. Så jag sa att jag skulle bort på middag och den gick hem! ;) Vilken Luring! ;) Sen när Malin kom igår så hade jag gjort iordning en liten överraskning (mycket överraskningar nu!) till henne. Jag hade gjort glass med varma hallon och hemmagjord choklad som jag gjorde för första gången. Blev faktiskt riktigt god! Sen satt vi och såg på P.S I love you, super fin film! Min älskade Malin satt och grina efter 3 minuter av filmen och grät sedan filmen ut. Själv grina jag inte lika mycket, tårarna fanns där men jag släppte inte ut dem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0