Sorterat

Har nu suttit och sorterat alla jädrans bilder jag har på datorn. Sorterat upp allt i rätt månad, skolbilder i en mapp osv. Så nu har jag typ 1000 mappar känns det som men hag är en sån som gillar att ha ordning och reda så jag vet var jag har allting. Nu är det väldigt fint i mapparna och när jag sorterade så hittade man alla möjliga olika bilder. Kul! Hittade en bland annat på när jag har vinterjackan, känns inte som det är så långt bort innan den dyker fram igen. Nu ska jag göra mig iordning och sen bege mig på middag! :)


Kommentarer
Postat av: elfina

oh va söt du är i mörkt hår. Har du varit blond någongång? eller haft en ljusar färg..?

2010-10-10 @ 02:00:52
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0