Ultimate

Nu kom jag precis hem. Huset vi var och kolla på var helt okej, stort som bara den. Själva huset är ju gammalt, typ västerbottensgård liknande och rummen var stora vilket jag tycker om. Dock så skulle jag vilja tapetsera om hela huset osv. Det största plusen var att jag skulle få en WALK IN CLOSET! Efter husvisningen så följde jag med pappa och Anna ner på Ersboda där båda shoppade loss med lite ny kläder vilket dem var värd, speciellt Anna. Hon köper aldrig nya kläder men nu kom hon hem med sju nya tröjor och ett par brallor. Jag vill också kunna shoppa loss! Efter det for vi till j20 skogen och släppte ut hundarna i skogen så dem fick springa av sig lite. Dock hade jag och Anna inte dem perfekta skorna för lite skogvandring! ;)


Dem ultimata skorna för en skogpromenad!


Kommentarer
Postat av: is

BILDER?:D

2010-10-02 @ 16:16:47
Postat av: hihi

j20 haha I20 skogen :D

2010-10-04 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0