Kidnappning

Kom alldeles precis hem efter ha gett Emilie hennes försenade födelsedagspresent. Hon hade absolut ingen aning om vad hon skulle få eller i det här fallet göra. Vi rövade bort henne och satte henne i bilen med ögonbindel och åkte ut några mil utanför Umeå till landet där presenten fanns. Hon gissade på att hon skulle få rida kamel, haha! När vi väl kom fram och hon gick ut ur bilen så fick hon ta av sig bindel och då pekade vi på ett par nordsvenskar som stod i hagen. Det är din födelsedagspresent! Vi hade alltså bokat en turridning för oss allihopa med Nordsvenskar. Det var verkligen super kul och jag fick skit ont i fingrarna, trodde jag aldrig skulle kunna he ut dem raka igen. Min häst Rakel ville dock jämt springa förbi Kajsas, så jag hade fullt sjå med att hålla henne på rätt plats. Men det var verkligen super kul, skulle lätt kunna göra det här igen. Jag måste även bara skryta till det, JAG RED HELT SJÄLV! Så jävla nöjd!


Kajsa och Emilie


Malin och Emilie





Emilie

Emilie



Emilie

Emma

Emma

Jag

Lärka

Emilie


Kajsa

Emilie

Emma, jag och Kajsa

Emilie






Jag och Rakel

Emilie

Emma

Kajsa


Kommentarer
Postat av: Emilie

gilla

2010-10-10 @ 16:51:23
URL: http://emjc.blogg.se/
Postat av: Kicki

Underbart :)

2010-10-10 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0