Barnmålningar

Idag på sminklektionen så hade vi barnmålning. Det var mest bara för skojs skulle vi gjorde detta, bara så vi fick prova på färgen och hur man gör. Jag tycker det var skit kul och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt, alla blev så jävla söta! Tycker inte ni det? ;)


Victoria och Malin

Maja och Seinab

Jag målade Felicia till en kanin, lik? haha!

Emma och Isabelle

Emilie och Frida

Sabina och Nellie

Malin B och Fanny

Felicia och jag

Kajsa och Rawaa

Frida och Emilie

Fanny och Malin B

Seinab och Maja


Resultaten

Kajsa

Emma

Frida

Felicia

Isabelle

Seinab

Jag

Malin

Emilie

Jag

Sabina och Nellie

Isabelle och Emma

Kajsa och Rawaa

Jag och Felicia

Victoria och Isabelle

Malin B och jag

Emma, Victoria och Fanny

Kajsa och jag

Sabina och Nellie

Kajsa och Malin

Malin B, jag och Nellie

Malin B och jag

Hela klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0