"Queen" konsert

Var och jobba på konserten Champions of Rock med Peter Johansson, Jessica Andersson och Jenna Lee-James.  Den var hur bra som helst, sjukt jävla bra asså! Efter vi jobbat och städat undan allt snabbt för att kunna fortsätta och se så satt vi oss och såg. Bland dem sista 3 låtarna så bad dem att publiken skulle komma fram till scenen och vi sprang direkt dit och det slutade med att vi stod LÄNGST JÄVLA FRAM! Noll meter mellen oss och scenen, 1 meter mellan vi och Peter Johansson, Jessica Andersson och dem andra. Fick även världens high five med Peter som även var grymt snygg. Jag är helt sold! Carro fick även sjunga i micken! Jag har alltid med mig kamera och vad tror ni, JAG HAR GLÖMT DEN! Vad är oddsen? Jag är iaf helt såld på Peter Johansson, stunden vi fick vad underbar, haha! ;)


Jessica Andersson, Peter Johansson och Jenna Lee-James

Älskar att han kollar in i just min kamera, klockren! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0