Bröllopsmake #2

Idag hade vi en till bröllopsmake och idag var det inriktat på höst-/vinterbröllp. Vilket innebär lite mer mörka och jordnära färger. Jag använde mig av en mörkgrön glittrig skugga (kom inte på namnet) och smog (typ brun) från MUS. Idag jobbade vi även med studiofoundation som man använder bland annat i tv och för fotograferingar. Den täcker otroligt mycket och är bra på så sätt men den är även inte så bra för hyn för den täpper igen allt och hunden kan inte andas. Så att använda den här dagligen är ingen rekommendation, men perfekt till fest. Sitter som ett smäck! ;)


Min make på Rawaa




Kommentarer
Postat av: Kicki

Så kul med alla bilder :)

2010-09-15 @ 18:05:18
Postat av: Jessica

Du är ju grym, det är dig jag ska anlita nästa gång jag ska vara snygg på fest alltså;0)

2010-09-16 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0