Clean

Har precis tvättat sminkpenslarna så nu är dom rena och fina inför morgondagens lektion. Kan säga att dem verkligen behövdes tvätta, det blev lite slarvigt med det under sommarlovet. Dem var lite smutsiga, haha! Hade tänkt göra mig klar för sängen nu och lägga mig och sova. Jag? Nu? Helt sjukt! Men jag var så förbannat trött när jag vaknade imorse och imorgon börjar jag med dubbel lektion i matte, och då måste huvudet vara på skaft. Fattar absolut ingenting av den där boken, nada. Det står helt still! 



Kommentarer
Postat av: "novala"

Hej :D

Just nu pågår en fototävling på min blogg med tema Himmel! Om du är intresserad så får du gärna vara med :D



P.S om du bara tycker detta är jobbig reklam får du gärna ta bort kommentaren men bara så du vet D.S

2010-09-09 @ 16:30:39
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0