Emilie 18 år #2

Här snackar vi bildbomb, och en rejäl sådan!


Emilie fick spelet Förfest av hennes ridkompisar som vi spelade

Victoria, Jessica, Isabelle och Malin

Isabelle fick uppdraget att sitta i en persons knä som hon kände minst och sitta och kolla djupt in i ögonen i en minut

Malin och Kajsa

Carro fick i uppdrag att nypa en i motsatt kön på rumpan

Emilie fick ta av ett klädesplagg

Jesper fick i uppdrag att hångla med någon, Victoria




Emilie och Sandra

Mallanbrallan

Carro som älskar att vara med på kort! ;)

Carro och jag

Malin, Kajsa, jag och Emma

Alex, Vickan och Jessica

  
Kajsa och jag | Jag och Isabelle


Alexandra, Victoria, Jessica, Isabelle och Malin

Sne?











Malin



Karl och Victoria



Snygg Emilie

Kusin Victor och Foppa


Emilies kamera gick sönder lite, men nu har hon lagat den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0