Girls night

Igår hade jag en super trevlig kväll med b-rudarna! Vi körde lite spel och det blev en hel del skratt och sen drog vi vidare. Sånt här måste vi verkligen göra oftare, helt klart. Nu ska inte det här bara bra snack utan det ska bli verklighet! Eller hur tjejer? Bjuder på en bildbomb!


Vi käkade lite

Sandra och Elin

Sandra leker fortfarande med maten! ;)
 
Kajsa och jag

Vi gjorde oss i ordning


Över eller under

Elin lite skadeglad efter att Sandra fick 25 klunkar!

Waka waka eh eh

Kajsa, Carro och Sandra

Fuck the dealer


Sandra och jag gör reprisen av Sandra själv på midsommar "ska jag se full ut"

Kajsa och Carro

Sandra och Elin
 
Elin och Kajsa

Kajsa och Carro

Sandra goes DJ

Elin och jag

Kåt Elin!

In action

Elin och Carro fixar lite musik
Elin, Sandra och Kajsa


B-rudarna



Goo bruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0