Hollywood svall och uppsättning

Idag på hårstylingslektionen så tog vi ut läggningen som vi rullade förra veckan och gjorde ett såkallat hollywood svall. När det var gjort så fortsatte vi med att göra en uppsättning som man kan ha till bröllop, bal, fest, ja you name it. När som helst! Om jag ska vara helt ärligt så gick det faktiskt riktigt bra idag, blev rätt nöjd med uppsättningen iaf. När uppsättningarna var klara så avslutade vi (jag, kajsa och malin.L) lektionen med att tvätta håret. Efter ha tjatat på Malin.B så fick jag mitt hår tvättat, tack! ;)


Läggningen från förra veckan

Malin drar ut spolarna


Kajsa och Malin

Dagens födelsedagsbarn Emma!

Malin in action

"Hollywood svall"

 
Min uppsättning


Våra uppsättningar


Malin fick blått schampoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0