Skruvlockar

På hårstylingen idag så fick vi jobba med att göra på varandra. Vi forsatte med att göra läggning men dock så att det skulle bli skruvlockar. Jag och Malin körde sten sax påse om vem som skulle få sitta och om vem som skulle göra. Självklart vann jag så Malin fick göra på mig! ;) 
 



  
Emilie och Emma

Förra veckans uppsättningar!

Christina visar hur vi ska rulla innan vi sätter igång


Sen började vi med att tvätta håret


Emilie var borta förra gången så hon fick göra det vi gjorde förra gången, hollywoodsvall och uppsättning


In action







Så här fina var vi när vi gick och åt lunch. Vi fick ju inga extra blickar, inga alls! ;)
  

Malin var lite less sen efter all läggning och värk




Sabinas reslutat

Fridas resultat

Mitt resultat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0