Spirallockar

Idag på hårstlylingen så fortsatte vi med spirallockar som förra veckan. Eftersom jag fick vara hårmodell förra veckan så var det min tur att vara Malins hårstylist och jag kan säga att min tålamod försvann efter att rullarna inte ville sitta på plats. Jag klarade att hålla humöret upp på en och halv passè sen sprack det, haha! Jag lovar, man blir as irriterad! Fråga Malin! ;) Men innan vi satte igång med det så hade vi en kort genomgång på hur man schamponerar håret igen.


Söt Malin

Christina visar på Malin hur man gör


Vi står snälla och glada och tittar på

Emilie och Emma

Jag rullar Malins hår

Isabelle

Josebus

Emma, Emilie och Christina

In fokus!

Missssse
  
In action!

Malin B rullar Victorias hår

Isabelle och Frida

Veckans tanter; Emilie och Malin
  
  
Mitt hårresultat på Malin

Emilie får fläta i håret och är så,... ehm glad?
  
Emmas hårresultat på Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0