2 September

Fick sluta bra mycket tidigare idag. Skulle egentligen sluta tjugo i fyra men fick sluta redan halv tolv eftersom dom var och jobbade i sparummet med att sätta upp drapperierna i taket. Så det blev helt enkelt ingen spalektion. Både på gott och ont, alltid skönt med spalektion men det är även skönt att sluta tidigt! Efter skolan så drog jag med mig Emma och Vickan på stan en snabbis så jag fick växla tillbaka pengar, köpa hårfärg och även ett par nya svarta tygskor eftersom min är hemma hos min bror har dom hos hans kompis? Fråga mig inte varför!


H&M, 99:-


Kommentarer
Postat av: annaovera.blogg.se

nice och föresten vilken fin header:)

du får gärna kolla in www.annaovera.blogg.se kanske du kan ge oss en komentar eller varför inte en fråga nu när det endå är frågestund!

ha en bra dag!

2010-09-02 @ 16:06:20
URL: http://annaovera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0