Länge sen sist!

Idag har jag sett lite på matchen Västerås - Malmö där Västerås tog ledning redan efter 37sekunder. Inte dåligt! Västerås vann och Messy var nära på göra mål! Träffade även Frida idag vilket var otroligt länge sen sist, hon kom förbi en liten stund efter hon varit på stan. Hon har även blivit brunett vilket blev super fint! Det var riktigt kul att se dig igen, vännen! :) Just nu sitter jag och kollar på när Chrille och Anna lirar tv spel, det är så att dom tränar upp Annas tv spels kapacitet. Den är nämligen inte så bra! ;)


Frida och jag, typ igår! ;)


Kommentarer
Postat av: frida

det var kul att träffa dig med jossilossan:) i miss you. och förövrigt diggar jag bilden riktigt starkt! vi i våra bästa år;)hahahah

2010-09-25 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0