ID-kort

Sådärja, då har man varit och fixat ett nytt ID-kort. Kommer få hämta ut om 2-3 veckor och kommer kosta mig 400 jävla kronor. Kändes jävligt ovärt. Speciellt när mamma hade kollat upp det och dem hade sagt att man skule få det gratis till man fyllt 18 och därför skynda vi oss nu för att göra bort det innan, men icket. Man får tydligen bara ett gratis och eftersom jag haft ett sen tidigare så är det bara att punga ut pengarna. Kändes jävligt tungt men min otroligt starka ekonomi, det kostade ju även "bara" 175kr för att ta ett jävla bild till själva ID-kortet. Så 600 kronor för ett ID-kort, inte direkt vad jag vill lägga min kronor på. Varför är jag inte rik?


Haha, min gamla VS min nya bild!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tog min bild till körkortet hemma själv, mot en vit bakgrund. Mkt billigare, och man kan lättare välja vilken man blir nöjd med ;)

2011-04-05 @ 19:18:04
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0