Malin 18år

Jag hade en super rolig kväll igår och det tror jag inte att jag var ensam om att tycka! Var på topp humör hela kvällen, kanon! Haha, jädrans, jag dansade ju förtusan. Inte likt mig, förrutom att bugga med Emma! ;) Dock var det jävligt tråkigt att någon jävel skulle förstöra musiken! Varför ska man förstöra?! Mycket till liv, blir så arg! Tog dock inte så mycket kort blev typ bara foton innan själva festan drog igång, men bättre det än inga alls. Inte sant? ;)


Malin och Carro

Emilie och Emma

Still fight! ;)

Emma, Emilie och Kajsa

Carro

Kramkalas, vet inte hur många gåner jag kramade Malin igår! ;)

Vissa drack oboy, eller hur vare Emilie?! ;)

Goooogoda efterrätten!

Emilie, Kajsa och Malin

Emma och jag

Ssssssuddigt

Ja.... golvet var ju lagont rent dagen efter

Grabbarna lyckades ta lös dörren... haha fråga mig inte hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0