Sallad

Är nu hemma med lite kortare och mycket fräschare hår. Mamma kommer säga som vanligt att det inte är någon skillnad, men det är det. Om man nu inte ser det så känner man det och jag är nöjd. Det är huvudsaken! På vägen hem så stannade jag på gourmet och köpte mig en sallad då jag inte hann käka någon lunch på skolan. Åh, dem är så himla goda när man får välja själv vad man vill ha i, nu ska jag sluta svamla och trycka i mig den här! :) Och till er som smsat mig, jag har inga pengar på mobilen det är därför ni inte får något svar. Så ni behöver inte känna er dissade! ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vitlöksdressingen är så god! hade det till allt när jag på p&L i sommras! Så underbart god!

2011-04-01 @ 14:27:28
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0