Spabyxor

Har länge varit på jakt efter ett par byxor som jag kan ha på våra spalektioner men det har som aldrig blivit riktitgt av. Och nu när jag går på praktik nästa vecka och ska befinna mig på Iksu spa så behövs det ett par riktiga byxor så idag tog jag mig i kragen och letade efter ett par. Hittade två par inne på H&M som jag provade och det slutade med att jag köpte den ena modellen och Malin den andra, haha! Problemet är att dem inte får vara för mjukbyxiga men den här kändes bra och när jag provade dem igen när jag kom hem så insåg ju hur förbannat sköna dem var. Vill inte ta av dem! Får hoppas att dem blir godkända av Carina, hihi! ;)


199:- från H&M Sport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0