Fynda hemma!

Eftersom jag knappt vågar använda mitt internet pga av att min bror sa att jag tydligen bara har ett visst antal gb som jag får använda. Sög ju dase! Vill ju ha internet tills vi får till det trådlösa här hemma... om typ sisådär en månad! Suck! Vi har ju som sagt ingen tv heller så det finns ju inte sådär skit mycket man kan roa sig med. Det är att kika i kartonger och ser vad man hittar vilket också kan vara lite spännande eller måla (vilket jag är skit less på nu!) Ikväll har jag iaf spelat yatzy med mor och sen rotat i kartonger där vi fann mammas gamla benvärmare. Ett par var långa och blir perfekt till höga knästrumpor som har blivit lite inne nu. Skönt att slippa invenstera, billigt och bra!


Och självklart om dessa ska användas så blir det tunna tights under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0