Town

Idag gick jag som sagt med lilla Elin på stan. Först var jag förbi banken och gjorde ett litet ärenden sen gick vi på Telia så jag fick köpa mig mitt internet. Därefter shoppade Elin loss lite. Önskade att jag också kunde shoppa. Vill shoppa satan, är så sjukt shopping sugen att det inte finns på världskartan. Har ju fasen en stor och ny fin garderob som jag vill fylla upp med lite nytt och fräsht. Har fan noll plagg, allt är typ 5 år gammalt. Skojsigt!


Elin köpte en pommes meny som vi delade på, GÖTT!

Bruttan köpte sig en kortare modell av lösnaglar för att se om det kan få henne att sluta bita på naglarna!

Som sagt en kortare modell, passande inte mina naglar iaf... Haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha inte mitt fel att du har monsterlånga naglar:] hihi

2011-08-11 @ 16:55:35
URL: http://ehilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0