Emmilutt!

Kvällen har jag spenderat med min fina Emilie. Så efter min lilla runda på stan så mötte jag upp henne när hon slutade jobba så gick vi sedan hem till henne där man blev bjuden på mat och fick en julklapp! Du är så söt! Vad den innehöll får ni senare (som allt annat, haha!). Sen så färgade jag hennes hår, då utväxten skulle bort och sen så har jag eggat sönder hennes photo booth! Så jävla kul man kan ha med att ta kort på sig själv, helt sinnes! Haha! Nu ska jag snabba mig ut på en promenad och traska mot Suntan innan dom stänger! :)


Min julklapp, hihi!

Och denna BJUDER vi påååå! ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är ju nästan jobbigt så snygg jag är på sista bilden haha!

2011-12-29 @ 22:47:49
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0