Hur färgade jag håret rött?

Anonym om Stress stress!:
Hej! Hur färgade du ditt hår rött? Avfärgade du eller dylikt innan du la i den röda färgen? Eller färgade du direkt? :)

Svar:
Hej! Nej, det var så att jag gjorde slingor i mitt hår på våren någon gång. Sedan så solblektes mitt hår rätt mycket under sommaren. Då istället för att färga samma mörkbrunafärg som jag bruka så testa jag den här här färgen som jag har nu (vet inte vad den heter, tyvärr!). Jag trodde dock inte att den röda skulle slå igenom så mycket som det gjorde och gjorde det mest bara för att prova något nytt. Men jag trivs verkligen skit bra i den färg som jag har nu! Och som kort och gott svar, så färgade jag det bara direkt utan någon avfärgning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0